Musiikkia YouTubesta opas

Oletko koskaan unelmoinut Harvardin yliopistoon pääsystä? Etkö päässyt? No niin vähän veikkasin, tämä on sinun oma opistosi.

Musiikkia YouTubesta opas

ViestiKirjoittaja Steosus » 27 Helmi 2011 20:59

Olet ehkä kuunnellut YouTubesta jonkun hyvän kappaleen ja haluaisit saada sen myös mp3-soittimeesi. Et kuitenkaan löydä kappaletta mp3 muodossa mistään. Tuttu ongelma? Ongelmaan on ratkaisu, eikä sinun edes tarvitse ladata mitään ohjelmia!

1. Kopioit videon linkin ja liität sen TÄLLE sivustolle

2. Valitse, haluatko normaali- (Standard Quality) vai korkealaatuisen (High Quality) mp3-tiedoston

3. Klikkaa sivustolla olevaa 'GO' kohtaa ja odota...

4. Sivustolle pitäisi ilmestyä Download MP3 linkki, jota klikkaat

5. Nyt voit esikuunnella kappaleen tai ladata sen. Latauslinkki on vihreän tekstin alapuolella (Click button below to Download MP3)
Steosus
Mestari
Mestari

Re: Musiikkia YouTubesta

ViestiKirjoittaja Jussi » 27 Helmi 2011 21:55

Kas, itse olen aina tehnyt sen ohjelmalla.. tuota täytyykin kokeilla nyt kun siihen on linkki täällä :a050:
Kuva
Jussi
Hall of Fame
Hall of Fame

ViestiKirjoittaja freddy » 28 Helmi 2011 13:15

Opas on hyvin kirjoitettua ja erittäin selkeästi. Kyseisessä asiassa on vaan yksi ongelma, jos haluaa hyvän kuuloista musiikkia ladattua niin toi on erittäin huono vaihtoehto, koska Youtube videoissa on erittäin surkea äänen laatu, kuvan laatu myös. Myöskin tuolla sivulla on aina pirusti ruuhkaa, joten yhden biisin/videon lataaminen kestää aina jonkin 1-20minuttia. Nopeammin sen löytää muualta.

jussisi2 kirjoitti:Kas, itse olen aina tehnyt sen ohjelmalla.. tuota täytyykin kokeilla nyt kun siihen on linkki täällä :a050:

Kokeile poies, tuohonkin löytyy ohjelma, jolla saa youtubesta otettua videoita tai mp3:sta, tämän ohjelman nimi on save2pc.
freddy
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Jeppe » 28 Helmi 2011 13:57

Kyllä tolla ihan o.k kuulosen biisin saa tuolta, niinkun Steosus sanoi, että voi valita ''High Quality'' mp3:sen, yms. Joten kyllä siinä ihan hyvä ääni pitäisi olla. Ite oon noita Youtube videoita kyllä ladannut ja niissä ei ole mikään järisyttävän hyvä kuva, ainakaan laajakuva näytöllä.
http://hikipedia.info/wiki/Ismo_Laitela :tok:

Ei mulla muuta tälläkertaa!
Jeppe
Hall of Fame
Hall of Fame

ViestiKirjoittaja Jack Sparrow » 28 Helmi 2011 14:09

Jeppe kirjoitti:Kyllä tolla ihan o.k kuulosen biisin saa tuolta, niinkun Steosus sanoi, että voi valita ''High Quality'' mp3:sen, yms. Joten kyllä siinä ihan hyvä ääni pitäisi olla. Ite oon noita Youtube videoita kyllä ladannut ja niissä ei ole mikään järisyttävän hyvä kuva, ainakaan laajakuva näytöllä.

Hmm, menkää tuolle suomalaiselle lataus-sivustolle www.lataayoutube.com :mrgreen:
FunBB hauska yleinen keskustelupalsta, huumorista pitäville.
Jack Sparrow
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja Toni Montana » 28 Helmi 2011 18:07

Jack Sparrow kirjoitti:
Jeppe kirjoitti:Kyllä tolla ihan o.k kuulosen biisin saa tuolta, niinkun Steosus sanoi, että voi valita ''High Quality'' mp3:sen, yms. Joten kyllä siinä ihan hyvä ääni pitäisi olla. Ite oon noita Youtube videoita kyllä ladannut ja niissä ei ole mikään järisyttävän hyvä kuva, ainakaan laajakuva näytöllä.
Hmm, menkää tuolle suomalaiselle lataus-sivustolle http://www.lataayoutube.com :mrgreen:

Tosiaan kannattaa käyttää tuota suomalaista versiota, joka toimii siis samanlailla, kun tuo ulkomaalainenkin. Ihan vaan sen takia, että tuota ulkomaalaistahan käyttää tietenkin enemmän ihmisiä niin sitä kauemmin joudut aina odottamaan vuoroasi.
Toni Montana
Valvoja
Valvoja

ViestiKirjoittaja falloutsuomi » 31 Maalis 2011 21:53

Jack Sparrow kirjoitti:

Hmm, menkää tuolle suomalaiselle lataus-sivustolle http://www.lataayoutube.com :mrgreen:

Näinpä, simppelisti kirjoitat "lataa" osoiteriville youtuben eteen:

http://www.lataayoutube.com/watch?v=rmNy-ajRV0U
falloutsuomi
Ääliö
Ääliö

ViestiKirjoittaja Flesh » 06 Touko 2011 15:33

VolCoM<3 kirjoitti:Opas on hyvin kirjoitettua ja erittäin selkeästi. Kyseisessä asiassa on vaan yksi ongelma, jos haluaa hyvän kuuloista musiikkia ladattua niin toi on erittäin huono vaihtoehto, koska Youtube videoissa on erittäin surkea äänen laatu, kuvan laatu myös. Myöskin tuolla sivulla on aina pirusti ruuhkaa, joten yhden biisin/videon lataaminen kestää aina jonkin 1-20minuttia. Nopeammin sen löytää muualta.

Youtuben HD-laatuisissa videoissa on useimmiten myös high quality ääniraita. Tässä yksi esimerkki sellaisesta (kannattaa kokeilla eroa vaihtamalla videon laatua 240p:n ja 1080p:n välillä):
[spoiler][/spoiler]
O)))
Flesh
Mestari
Mestari

Re: Musiikkia YouTubesta opas

ViestiKirjoittaja dolce&gabbana » 31 Elo 2011 20:10

Kestää muuten helvetin kauan ladata tuolta suomenkielisestä lataayoutubesta. Monia kymmeniä minuutteja kestää esimerkiksi biisin lataaminen. Aika ruuhkainen sivusto. :osso:
A woman was trying hard to get the catsup to come out of the bottle. During her struggle the phone rang so she asked her four-year-old daughter to answer the phone. "It's the minister, Mommy," the child said to her mother. Then she added, "Mommy can't come to the phone right now. She's hitting the bottle."
dolce&gabbana
Hall of Fame
Hall of Fame
Oma teksti: ei kurjuutta paskempaa

Re: Musiikkia YouTubesta opas

ViestiKirjoittaja pankinjohtaja » 03 Syys 2011 16:13

dolce&gabbana kirjoitti:Kestää muuten helvetin kauan ladata tuolta suomenkielisestä lataayoutubesta. Monia kymmeniä minuutteja kestää esimerkiksi biisin lataaminen. Aika ruuhkainen sivusto. :osso:

On siellä jokunen ihminen aina latailemassa.
pankinjohtaja
Legenda
Legenda
Oma teksti: osaan soittaa muutakin kun suutani

Paluu Yliopisto